The joker!! :D hahaha...


lite nya bilder! :)
jobbar för fullt nu :) gjorde denna igår, tog ca 4-5 timmar tror jag. Samma teknik som michael jacksson bilden, klippt ut bitar och klistrat på varandra. Mycket nöjd med den ^^ men jag hittade inte mitt limstift, det som är nytt, så jag tog mitt gamla...inte bra... michael jacksson bilden har börjat falla sönder. Det kommer antagligen denna också göra om några månader... om någon vet något smart sätt man kan bevara dem på skulle jag vara tacksam :D
gjort en till mindre bra teckning i vattenfärg.... kanske kommer en bild på den nån gång... har ännu en på gång, denna kommer ta tid... kanske lite i svåraste laget för mig. men vi får se, skam den som ger sig!
så ska jag göra klart slipknot t-shirten med.
och börja på den nya t-shirten med, kanske inte helt oväntat, the joker motiv. man kan nästan tro att jag gillar honom xP
har dessutom några till ideer, tänkt jobba lite med trä, och två till hemliga projekt ^^
det låter som jag har tid nu....:D
sommarlooov :D
FwH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0