gårdagens verk ^^

Funderade på om det gick att göra något slarvigt men ändå få det att se bra ut ^^
här är resultatet. kanske inget mästerverk, men helt okej om man ser den på lite avstånd ^^
har idag gjort en ny stor bild i akryl tror jag det var... aldrig testat det innan, men jag var hos en vän och fick testa. Väldigt spännande eftersom jag är van vid att ha något att titta på när jag ritar, men inte denna gången. Så jag fick skapa på fri hand! sällan jag gör det, men jag tog denna bilden som ide och ritade sedan från minnet ^^ kom ihåg ungefär hur jag hade gjort, och det blev faktiskt ganska bra ^^ för att vara ett första försök :)
bild kommer!
Ska fortsätta på mina andra skisser och kanske åka och köpa egen akrylfärg och tuschpennor.... och kanske nån duk...och lite till :D
Frida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0